Lezingen & workshops

Lezingen & workshops

WANNEER HEB JE BAAT BIJ SUZANNE ALS SPREKER OF MODERATOR?

Heb je behoefte aan ‘rake’ inhoud? Ideeën en kennis die je blik verruimen? Een welbespraakte, gepassioneerde en zeer ervaren merkendeskundige? Dan moet je bij Suzanne zijn. Voor een management-, relatie-, personeels- of branche-event of congres:
– een deskundig verhaal over hoe alle soorten organisaties maatschappelijke betekenis kunnen creëren
– een inspirerende presentatie over ‘do good branding’ die raakt en waar je zin van krijgt
– een verrassende lezing op de betekenis van mensgerichtheid voor je (commerciële) organisatie
– een boeiend betoog over hoe verbinding tussen mensen eigenlijk werkt.
Kortom: wanneer je wilt stilstaan of juist bewegen rondom klanten vs. mensen, commercie vs. branding, zingeving vs. maatschappelijk betrokkenheid.

WAAROM SUZANNE?

Met 20 jaar ervaring op het gebied van merken positioneren en mensen verbinden, weet Suzanne er alles over. Én dat die twee dingen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Omdat ze zelf jaren als interim manager werkte, weet je je verzekerd van doorleefde ervaring en kennis van hoe het er in een organisatie aan toe gaat. Met veel en gevarieerde voorbeelden die passen bij de praktijk en de business. Dat vindt een publiek fijn.

WAT LEVERT HET OP?

Suzanne staat bekend om haar warme en innemende ‘stage presence’. De zaal ontspant en er ontstaat ruimte. Ze geeft je event zowel diepgang als lucht. Het publiek is geïnspireerd en heeft een idee van de volgende stap, op welk vlak dan ook. Haar wordt niet voor niks als werking toegeschreven ‘Hartskracht, waarbij mensen gaan bijdragen’. Zo verbindt ze overigens ook als dagvoorzitter de boel; doortastend, openhartig en hartelijk.

** LEZINGEN

Suzanne geeft lezingen op maat: zodat het past bij het publiek en de gelegenheid. Dat kan een vakinhoudelijk congres zijn, maar ook een teambuilding sessie of een klantendag. Zolang het maar over betekenisvolle merken en/of menselijke verbinding gaat.

Opdrachtgevers o.a.: KRO, de Webwinkel Vakdagen (video)Haagse Hogeschool (video), Business Friends at the Log House/ Theo Lens (video),

** WORKSHOPS

Voor meer impact en verdieping is het goed om wat langer met elkaar aan het werk te zijn rondom het merk of mensgerichtheid. Bij een workshop van Suzanne komt iedereen in actie. Als het zinvol is, haalt ze er specialisten uit haar netwerk bij.

Opdrachtgevers o.a.: CityMarketing Lelystad, Humanitas

** DAGVOORZITTERSCHAP

Wanneer je congres of symposium verlegen zit om een vriendelijke en doortastende ‘master of ceremony’, klop je bij Suzanne aan. Ze verbindt de verschillende programma-onderdelen en sprekers met respect voor ieder’s eigenheid aan elkaar. Er ontstaat een krachtig en tegelijk ontspannen geheel waarin het publiek zich kan laven aan de inhoud.

Opdrachtgevers o.a.: dagvoorzitter van The Experience Conference 2018 van brancheorganisatie IDEA (2018), veilingmeester bij Veiling Pitch & Play bij Venwoude Levensschool (veilingmeester), presentator bij uitreiking Dutch Marketing Awards 2016 voor NIMA & Adfo Groep, dagvoorzitter bij Digital Marketing Live 2015 voor Emerce