New Cheese = Suzanne Ekel

De missie van Suzanne en daarmee van New Cheese is dat meer en meer organisaties en mensen een ‘mooie missie’ omarmen. Voor organisaties betekent dat naast een financiële/ commerciële betekenis ook het omarmen van een maatschappelijke betekenis. Voor mensen (ondernemers en professionals op management of directieniveau) betekent het bewust worden en inzetten van wie je bent en waarvoor je hier bent. Die twee perspectieven – van mens en organisatie – gaan vaak hand in hand. En daar profiteert de samenleving als geheel van.

Je hoeft hiervoor geen wereldverbetaar, ‘do good’ of ‘conscious brand’ te zijn. Voorr elke start up, scale up, MKB, corporate of maatschappelijke organisatie is er New Cheese. Wil je begeleid worden op een manier die menselijke verbinding en effectieve merkpositionering samen brengt én een bijdrage aan de samenleving zijn? Neem dan contact op; 9 van de 10 keer leidt zo’n ontmoeting tot inzicht in de volgende stap.

Suzanne werkt(e) als interim raadsvrouw/ coach voor o.a. deze merken met een mooie missie:

– 2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’
– 2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’
– 2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’
– 2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’
– 2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’
– 2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij (je bestemming) brengen’
– 2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’
– 2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waar maken’
– 2015/2016: Sti. Omroepmuziek/ Radio Filharmonisch Orkest & Groot Omroepkoor – NPO, missie: Klassieke muziek voor iedereen

Als (interim) manager/ merkenbouwer hielp ze deze merken groeien:
– 2014/2015: Twitter Benelux (social media)
– 2012/2013: Squla.nl – Leuk leren (online educational gaming)
– 2010/2011: VU Connected (ideële organisatie)
– 2009/2010: Lelystad (citymarketing)
– 2008/2009: Greetz.nl (e-commerce)
– 2007: Tinker imagineers (belevings-, event- & communicatiebureau)

Vanuit New Cheese deed ze verder opdrachten voor uiteenlopende organisaties in de werving & selectie, uitgeverij, city marketing, onderwijs & wetenschap, goede doelen, omroep, fashion, e-commerce en internet. Daarvoor werkte Suzanne o.a. bij KPMG Management Consulting en als managing director bij Monsterboard.nl.

Ze studeerde Communicatiewetenschap en Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam, woonde. Na haar studie werkte ze korte tijd in Tokyo, Japan. Suzanne  volgde diverse trainingen en opleidingen op het gebied van groepsdynamica, mediation, persoonlijke ontwikkeling en leiderschap.

Haar complete CV vind je op Linkedin.

Ze woont in Naarden-Vesting, houdt van skiën en een rondje hardlopen maar bovenal van haar drie dochters.