New Cheese = Suzanne Ekel

Suzanne helpt merken en mensen groeien. Ze zorgt voor het op- en uitbouwen en goed (her)positioneren van uiteenlopende business en merken en geeft  organisaties en de mensen die er werken vleugels. Het gaat dan om hoe een  merk er beter in slaagt haar bijdrage en aanbod in de wereld te zetten. Dat vraagt om duurzame relaties met klanten maar ook met leveranciers, medewerkers, partners, financiers etc. Het gaat om verbinding met ménsen. Bij positionering van merken en profilering draait het om díe mensgerichtheid. Met een gezonde business én maatschappelijke waarde als gevolg. Want daar gaat Suzanne voor: meer merken ‘met een mooie missie’.

Naast merkstrategie-diensten biedt Suzanne ook coaching gericht op persoonlijk, compassievol leiderschap. Dat blijkt een enorme katalysator achter inspirerende merken (en van merkgroei!) en vooral voor de mogelijkheid van ieder mens, elke leider, om een meer betekenisvolle positie in te nemen. Dan blijk je een mens met een mooie missie. Now we’re talking business 😉

Je hoeft hiervoor geen wereldverbetaar of ‘do good’ brand te zijn. Voor elke start- en scale up, het MKB, corporate of maatschappelijke organisatie is er iets mogelijk.  Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan ajb contact op. 9 Van de 10 keer leidt zo’n ontmoeting tot inzicht in de volgende stap.

Suzanne werkt(e) voor o.a.:

– 2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’
– 2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’
– 2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’
– 2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’
– 2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’
– 2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij (je bestemming) brengen’
– 2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’
– 2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waar maken’
– 2015/2016: Sti. Omroepmuziek/ Radio Filharmonisch Orkest & Groot Omroepkoor – NPO, missie: Klassieke muziek voor iedereen
– 2014/2015: Twitter Benelux (social media)
– 2012/2013: Squla.nl – Leuk leren (online educational gaming)
– 2010/2011: VU Connected (ideële organisatie)
– 2009/2010: Lelystad (citymarketing)
– 2008/2009: Greetz.nl (e-commerce)
– 2007: Tinker imagineers (belevings-, event- & communicatiebureau)

Vanuit New Cheese deed ze verder opdrachten voor uiteenlopende organisaties in de werving & selectie, uitgeverij, city marketing, onderwijs & wetenschap, goede doelen, omroep, fashion, e-commerce en internet. Daarvoor werkte Suzanne o.a. bij KPMG Management Consulting en als managing director bij Monsterboard.nl.

Ze studeerde Communicatiewetenschap en Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam, woonde. Na haar studie werkte ze korte tijd in Tokyo, Japan. Suzanne  volgde diverse trainingen en opleidingen op het gebied van groepsdynamica, mediation, persoonlijke ontwikkeling en leiderschap.

Haar complete CV vind je op Linkedin.

Ze woont in Naarden-Vesting, houdt van skiën, theater en een rondje hardlopen maar bovenal van haar drie dochters.

Diep in haar hart is ze eigenlijk ‘UN messenger of Peace’. De weg daarnaar toe is verbinding tussen mensen, daar gelooft ze heilig in.