Merken & mensen

De missie van New Cheese en daarmee van Suzanne is dat meer en meer organisaties en mensen een ‘mooie missie’ omarmen. Voor organisaties betekent dat naast een financiële/ commerciële betekenis ook het omarmen van een maatschappelijke betekenis. Voor mensen (ondernemers en professionals op management of directieniveau) betekent het bewust worden en inzetten van wie je bent en waarvoor je hier bent. Die 2 perspectieven – van mens en organisatie – gaan vaak hand in hand. En daar profiteert de samenleving als geheel van.

Je hoeft hiervoor geen wereldverbetaar, ‘do good’ of ‘conscious brand’ te zijn. Voorr elke start up, scale up, MKB, corporate of maatschappelijke organisatie is er New Cheese. Wil je begeleid worden op een manier die menselijke verbinding en effectieve merkpositionering samen brengt? Neem dan contact op; 9 van de 10 keer leidt zo’n ontmoeting tot inzicht in de volgende stap.

Suzanne werkt(e) o.a. voor deze merken met een mooie missie:

– 2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’
– 2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’
– 2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’
– 2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’
– 2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’
– 2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij (je bestemming) brengen’
– 2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’
– 2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waar maken’
– 2015/2016: Sti. Omroepmuziek/ Radio Filharmonisch Orkest & Groot Omroepkoor – NPO, missie: Klassieke muziek voor iedereen

Voorheen als (interim) manager/ merkenbouwer hielp ze o.a. deze merken groeien:
– 2014/2015: Twitter Benelux (social media)
– 2012/2013: Squla.nl – Leuk leren (online educational gaming)
– 2010/2011: VU Connected (ideële organisatie)
– 2009/2010: Lelystad (citymarketing)
– 2008/2009: Greetz.nl (e-commerce)
– 2007: Tinker imagineers (belevings-, event- & communicatiebureau)