Voor merken & mensen

Suzanne helpt merken en mensen groeien. Ze zorgt voor het op- en uitbouwen en goed (her)positioneren van uiteenlopende business en merken en geeft  organisaties en de mensen die er werken vleugels. Met haar expertise, buitenstaandersblik, compassie en hulp worden de juiste stappen gezet. Het gaat dan om hoe een organisatie en merk er daarbij beter in slaagt haar bijdrage en aanbod in de wereld te zetten. Dat gaat om relaties met klanten maar ook met leveranciers, medewerkers, partners, financiers etc. Het gaat om verbinding met ménsen. Bij positionering van merken en profilering draait het om díe mensgerichtheid. Met een gezonde business én maatschappelijke waarde als gevolg. Want daar gaat Suzanne voor: meer merken ‘met een mooie missie’.

Naast merkstrategie-diensten biedt Suzanne ook coaching gericht op persoonlijk, compassievol leiderschap. Dat blijkt een enorme katalysator achter inspirerende merken (en van merkgroei!) en vooral voor de mogelijkheid van ieder mens, elke leider, om een meer betekenisvolle positie in te nemen. Dan blijk je een mens met een mooie missie. Now we’re talking business 😉

Je hoeft hiervoor geen wereldverbetaar of ‘do good’ brand te zijn. Voor elke start- en scale up, het MKB, corporate of maatschappelijke organisatie is er iets mogelijk.  Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan ajb contact op. 9 Van de 10 keer leidt zo’n ontmoeting tot inzicht in de volgende stap.

Ook als spreker, moderator/ dagvoorzitter of voice over is Suzanne in te schakelen.

Suzanne werkt(e) o.a. voor:

– 2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’
– 2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’
– 2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’
– 2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’
– 2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’
– 2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij (je bestemming) brengen’
– 2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’
– 2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waar maken’
– 2015/2016: Sti. Omroepmuziek/ Radio Filharmonisch Orkest & Groot Omroepkoor – NPO, missie: Klassieke muziek voor iedereen
– 2014/2015: Twitter Benelux (social media)
– 2012/2013: Squla.nl – Leuk leren (online educational gaming)
– 2010/2011: VU Connected (ideële organisatie)
– 2009/2010: Lelystad (citymarketing)
– 2008/2009: Greetz.nl (e-commerce)
– 2007: Tinker imagineers (belevings-, event- & communicatiebureau)