Opdrachtgevers

Opdrachtgevers

INTERIM MERKENFLUISTERAAR/ RAADSVROUW/ COACH voor merken en mensen ‘met een mooie missie’:
– 2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’
– 2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’
– 2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’
– 2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’
– 2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’
– 2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij (je bestemming) brengen’
– 2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’
– 2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waar maken’
– 2015/2016: Sti. Omroepmuziek/ Radio Filharmonisch Orkest & Groot Omroepkoor – NPO, missie: Klassieke muziek voor iedereen

Suzanne assisteert regelmatig bij trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling & leiderschap bij de Venwoude Levensschool.

INTERIM MERKENBOUWER/ MANAGER voor groeiende merken:
– 2014/2015: Twitter Benelux (social media)
– 2012/2013: Squla.nl – Leuk leren (online educational gaming)
– 2010/2011: VU Connected (ideële organisatie)
– 2009/2010: Lelystad (citymarketing)
– 2008/2009: Greetz.nl (e-commerce)
– 2007: Tinker imagineers (belevings-, event- & communicatiebureau)

BREDE SECTOR-ERVARING
Vanuit New Cheese deed Suzanne verder opdrachten voor uiteenlopende organisaties in de werving & selectie, uitgeverij, city marketing, onderwijs & wetenschap, goede doelen, omroep, fashion, e-commerce en internet.

Haar complete CV vind je op Linkedin.