VU Connected – Verenigingsmerk 2.0

VU Connected – Verenigingsmerk 2.0

Het moet anders. Nieuwer, actueler, aansprekender. Maar met behoud van roots! Dus vraagt de directie van VU Connected medio 2010 aan Suzanne om mee te werken aan de doorontwikkeling en uitbouw van deze bijzondere vereniging verbonden aan de VU-groep. Want VU Connected wil met fris elan de maatschappij verder brengen, als een ideëel netwerk en met kennis van mensen gekoppeld aan issues. Met impact. Of Suzanne een leidende rol wil nemen in de op te bouwen afdeling Marketing, Communicatie & Ledenwerving.

Geleverd: Suzanne draagt bij aan het meerjaren- en businessplan en bepaalt de nieuwe merkidentiteit. Ze leidt het marcom-team en diverse projecten o.g.v. de merk & marketing koers. Ze stuurt aan op het duurzaam operationaliseren van die koers, zodat een nog te werven vaste marcom-manager een goede basis als vertrekpunt aantreft. Dus wordt onder haar leiding gewerkt aan effectievere programmacommunicatie, een nieuw communicatieplatform, een nieuwe site en veel steviger ‘online presence’ via social media. Maar ook ledenwerving en teamopbouw staan op de wekelijkse agenda. Vanzelfsprekend profiteert VU Connected van het ervaren en snel in te zetten netwerk van New Cheese, o.a. met specialisten in concept ontwikkeling, content & social media marketing en branding.

Een typisch geval van interim management.