TBWA – En toen was er… Tequila

TBWA – En toen was er… Tequila

TBWA bureaus Direct Company en Interaction Company gaan fuseren tot een nieuw online/digital branding bureau: Tequila. De strategie ligt er: actiemarketing 2.0. Die moet handen en voeten krijgen. Suzanne adviseerde over een fusieprogramma en een nieuwe manier van (samen)werken die moest leiden tot de ‘best of both worlds’ en de realisatie van de nieuwe Tequila-strategie. Ze begeleidde het management team in de besluitvorming omtrent de nieuwe organisatie.

Geleverd: Ontwerp management structuur, organisatie-inrichting, operationele processen en interne communicatie. Uitwerking van operationele processen rondom project management en traffic. Begeleiding bij keuzes t.a.v. fusieproces, teamontwikkeling en cultuur. Voorzet voor fasering en stappenplan. Bottom line: helderheid over het einddoel en de weg er naar toe. Het management kan Tequila nu echt tot leven brengen.

Jaar: 2005

Een typisch geval van coaching & consultancy.

In 2008 heeft TBWA Tequila op laten gaan in Neboko. Zo
werd de grens tussen actiemarketing en advertising weggenomen
om tot nog beter werk voor klanten als AH, Heineken en Efteling.