CityMarketing Lelystad – Stad & Ondernemers

CityMarketing Lelystad – Stad & Ondernemers

In navolging van haar eerdere werk in 2009/2010 als interim city marketeer, vraagt CityMarketing Lelystad aan Suzanne om een workshop te leiden met ondernemers. Lelystadse ondernemers en bedrijven, die best een bijdrage willen leveren aan het vermarkten van hun stad. Omdat ook zij weten dat warme citymarketing Ć©cht verschil kan maken.

Geleverd: Een inhoudelijke workshop, met een hoog handen-uit-de-mouwen-gevoel. Opbrengst: ruim 20 ideeĆ«n voor concrete, out-of-the-box en door de ondernemers zelf gedragen en uit te voeren activiteiten om de stad effectiever te promoten. Met eigenaren die ze gaan uitwerken en helpen implementeren, zodat de ideeĆ«n niet in schoonheid sterven. En zodat ‘merkregisseur’ CityMarketing LelystadĀ met deze bedrijvenĀ als ambassadeurs het merk van de stad weer extra ‘lucht’ geeft.