Case 2: E-commerce

Als je de nieuwe manier van kaarten versturen GROOT wilt maken, werk je vanuit een sterke merkstrategie. Die je uitvoert met een gedreven sales & marketing team. Met een bevlogen én strategische interim Country Manager die zowel helpt de business  te groeien als het merk bekender te maken en de organisatie te professionaliseren. In een roerig jaar, waarin bij Greetz.nl een nieuwe financieringsronde én de introductie van een grote marketing campagne op de agenda staan.

Geleverd: In ongeveer anderhalf jaar bracht Suzanne de merkstrategie van Greetz.nl meer in lijn met de business strategie. Daarnaast werd het marketing, sales & customer service team geprofessionaliseerd, een brand guideline opgesteld en geïmplementeerd, bijgedragen aan een nieuwe financieringsronde, een reclame- en mediabureau geselecteerd en diverse campagnes voorbereid (below the line, above the line tv/radio- en online). Bottom line: alles in de steigers om heel Nederland aan de Greetz-kaart te krijgen. E-commerce pur sang én het claimen van een nieuwe categorie. Mooier merken bouwen bestaat haast niet.

Jaar: 2008/ 2009

Een typisch geval van interim management.

Meer weten over dé nieuwe manier van kaarten versturen?

De Greetz-blog

Zo wordt jouw Greetz-kaart gemaakt